Українська мова

Дата
Тема та завдання
16.03.
Відмінювання прикметників. Ст.141 (правила вивчити); виконати вправу 368 (письмово).
17.03.
Відмінювання прикметників.Ст.141 (правило) –вивчити, вправа 369 (письмово).
18.03.
Відмінювання прикметників. Ст.. 143 (правило) –вивчити. Вправа 372 (І) – письмово.
19.03.
Розбір прикметника як частини мови.Ст. 144 (схема).Завдання: зробити розбір 2-х прикметників із вправи 372: лелечому,раннього.
30.03.
Творення прикметників. Вправа 373 (усно). Таблиця ст.145 (усно), вправа 374 (письмово).
31.03.
Творення прикметників. Вправа 377 (письмово). Зразок: Кременчук – Кременчуцький.
01.04.
Творення присвійних прикметників. Перехід прикметників в іменники. Ст.145 (правило) вправа 379 (письмово); ст. 146 (таблиця), вправа 381 (усно).
02.04.
Написання суфіксів прикметників. Ст. 147-149 (правила) – вивчити. Вправа 385 (письмово) і 387 (І) письмово.
Дата
 Тема та завдання
06.04.
Написання не з прикметниками. Вправа 392 (усно). Ст. 150 правила – вивчити. Вправа 393 – письмово.
07.04.
Написання не з прикметниками. Правила ст. 150  - повторити. Вправа 394 (усно), вправа 397 ( І і ІІ завдання – письмово).
08.04.
Контрольна робота. Прикметник. Виконати письмово у зошиті тестові завдання 1 – 6 на ст. 160-161.
09.04.
 Написання –н- та –нн- у прикметниках. Вправа 399 (усно). Правила ст. 152 – вивчити. Звернути увагу на написання прикметників із суфіксами  -ин-, -ан-(-ян-), -їн-. Вправа  400 ( І завдання – усно, ІІ завдання –письмово), вправа 401 (письмово).Записати всі  утворені прикметники.
13.04.
Написання –н- та –нн- у прикметниках. Ст. 152 правила повторити. Виконати письмово вправу 402 (І і ІІ  завдання).Вправа 406 (письмово) І та ІІ завдання.
14.04.
Написання складних прикметників разом і через дефіс. Правила ст. 154 -155 вивчити, вправа 409 (усно), вправа 411, вправа 412 (письмово).
15.04.
Написання прізвищ прикметникової форми. Правила на ст. 157-158 – вивчити. Розглянути таблицю на ст. 158 (вправа 420).вправа  421 –письмово.
16.04.
Контрольні завдання. Завдання 1 – вправа 404 (І) – письмово. Завдання 2 – вправа 413 (письмово).Завдання 3  - вправа 423(І) письмово. Завдання 4 -  розберіть прикметник гончарний як частину мови за схемою на ст.144
21.04.
Числівник як частина мови. Правила на ст. 164-165 –вивчити. Визначте, до якої частини мови належать слова: Сімка, удвоє, по-третє, чотири,  подвоїти, десятиповерховий (письмово).  Розібрати речення за членами (підмет, присудок, додаток, означення, обставина):У прохолодному передсвітанні дрімав сад із пятьма  розквітлими  вишнями. Три дні минуло, а лелеки не зявились.
22.04.
Числівники прості, складні і складені. Ст. 167 правило – вивчити. Вправа 437 (І,ІІ,ІІІ ) – письмово.
23.04.
Розряди кількісних числівників. Ст. 168 (правило) – вивчити. Вправа 440 – письмово.

Дата
 Тема та завдання
27.04.
Поєднання збірних числівників з іменниками. Відмінювання числівників один ,одна, одне, одні, два, три, чотири. Правило ст. 169  вивчити. Вправа 446 письмово. Розглянути таблиці на ст. 171. Вправа 452 письмово!
28.04.
Відмінювання числівників від п’яти до двадцяти, тридцять, сорок, дев’яносто,  сто ,нуль, мільйон, мільярд, тисяча. Вивчити правила на ст. 172, розглянути уважно таблиці відмінювання. Вправа 454 письмово.
29.04.
Відмінювання числівників 50,60,70,80.Опрацювати правило  і таблицю на ст. 173. Вправи 458 і 459 письмово. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! У складених числівниках відмінюється кожне слово! Наприклад: Текст був на двохстах девяноста чотирьох сторінках.
30.04.
Відмінювання дробових і збірних числівників. Опрацювати  правила і таблиці на ст.175,176. Вправа 465 (усно). Вправи 467 і  469  письмово.
04.05.
Відмінювання  та написання порядкових числівників. Розглянути правила і таблиці на ст. 177-179. Вправа 474: провідмінювати письмово: перше місце, двадцять друга сторінка. Вправа 478 – письмово.
05.05.
Уживання кількісних числівників з іменниками. Опрацювати правила на ст. 182 Вправа 487,492 письмово.
06.05.
Розбір числівника як частини мови. Уживання числівників на позначення часу  і місяців. Розглянути правило на ст. 179. Вправа 481 письмово. Вправа 483 усно. Розглянути схему на ст. 180. Зробити розбір числівника 510 із вправи 484 як частини мови письмово за схемою.
07.05.
Контрольна робота. Числівник. Виконати тести на ст. 186-187 письмово.
Дата
Тема та завдання
12.05.
Займенник як частина мови. Синтаксична роль займенника. Розряди займенників. Опрацювати правила на ст. 190, вивчити таблицю на ст. 191, виконати письмово вправу 504.
13.05.
Особові та зворотний займенники. Опрацювати правила на ст. 193-196, розглянути таблиці відмінювання займенників на ст.194. Виконати вправи 509 і 513 письмово.
14.05.
Питальні й відносні займенники. Опрацювати правила і таблицю на ст. 197, 198, 200. Вправа 519 письмово. Провідмінювати письмово який урок, котра година, скільки кілометрів.
18.05.
Заперечні й неозначені займенники. Опрацювати правила на ст.201-202, виконати письмово вправи 529 і 530. Вправа 530: утворюємо  неозначені та заперечні займенники за зразком.
Наприклад:
Який – який-небудь, якийсь, ніякий.
19.05.
Присвійні займенники. Опрацювати правила на ст.205-206.Виконати письмово вправу 539( І і ІІІ завдання), вправу 541 (І завдання).
20.05.
Вказівні й означальні займенники. Опрацювати правила на ст. 207,208,209,210. Виконати письмо вправу 547 (І завдання) і вправу   549 ( три речення).
21.05
Розбір займенника як частини мови. Розглянути схему розбору займенника на ст.211. Виконати письмово вправу 552, розібрати займенник самою із речення  А над самою водою верба похилилась.
22.05.
Контрольна робота. «Займенник». Виконати завдання 1-6 на ст. 214-215.