Дата
|
Тема та завдання
|
16.03.
|
Відмінювання прикметників. Ст.141
(правила вивчити); виконати вправу 368 (письмово).
|
17.03.
|
Відмінювання прикметників.Ст.141
(правило) –вивчити, вправа 369 (письмово).
|
18.03.
|
Відмінювання прикметників. Ст.. 143
(правило) –вивчити. Вправа 372 (І) – письмово.
|
19.03.
|
Розбір прикметника як частини мови.Ст.
144 (схема).Завдання: зробити розбір 2-х прикметників із вправи 372:
лелечому,раннього.
|
30.03.
|
Творення прикметників. Вправа 373
(усно). Таблиця ст.145 (усно), вправа 374 (письмово).
|
31.03.
|
Творення прикметників. Вправа 377
(письмово). Зразок: Кременчук – Кременчуцький.
|
01.04.
|
Творення присвійних прикметників.
Перехід прикметників в іменники. Ст.145 (правило) вправа 379 (письмово); ст.
146 (таблиця), вправа 381 (усно).
|
02.04.
|
Написання суфіксів прикметників. Ст.
147-149 (правила) – вивчити. Вправа 385 (письмово) і 387 (І) письмово.
|
Дата
|
Тема та завдання
|
06.04.
|
Написання не з прикметниками. Вправа 392 (усно). Ст. 150 правила –
вивчити. Вправа 393 – письмово.
|
07.04.
|
Написання не з прикметниками.
Правила ст. 150 - повторити. Вправа
394 (усно), вправа 397 ( І і ІІ завдання – письмово).
|
08.04.
|
Контрольна робота.
Прикметник. Виконати письмово у зошиті тестові завдання 1 – 6 на ст. 160-161.
|
09.04.
|
Написання –н- та –нн- у
прикметниках. Вправа 399 (усно). Правила ст. 152 – вивчити. Звернути увагу на
написання прикметників із суфіксами
-ин-, -ан-(-ян-), -їн-. Вправа
400 ( І завдання – усно, ІІ завдання –письмово), вправа 401 (письмово).Записати
всі утворені прикметники.
|
13.04.
|
Написання –н- та –нн- у прикметниках. Ст. 152 правила повторити. Виконати письмово
вправу 402 (І і ІІ завдання).Вправа
406 (письмово) І та ІІ завдання.
|
14.04.
|
Написання складних
прикметників разом і через дефіс. Правила ст. 154 -155 вивчити, вправа 409
(усно), вправа 411, вправа 412 (письмово).
|
15.04.
|
Написання прізвищ
прикметникової форми. Правила на ст. 157-158 – вивчити. Розглянути таблицю на
ст. 158 (вправа 420).вправа 421
–письмово.
|
16.04.
|
Контрольні завдання. Завдання
1 – вправа 404 (І) – письмово. Завдання 2 – вправа 413 (письмово).Завдання
3 - вправа 423(І) письмово. Завдання 4
- розберіть прикметник гончарний як частину мови за схемою
на ст.144
|
21.04.
|
Числівник як частина мови.
Правила на ст. 164-165 –вивчити. Визначте, до якої частини мови належать
слова: Сімка, удвоє, по-третє, чотири, подвоїти, десятиповерховий
(письмово). Розібрати речення за
членами (підмет, присудок, додаток, означення, обставина):У прохолодному
передсвітанні дрімав сад із п’ятьма розквітлими вишнями. Три дні минуло, а лелеки не з’явились.
|
22.04.
|
Числівники прості, складні і
складені. Ст. 167 правило – вивчити. Вправа 437 (І,ІІ,ІІІ ) – письмово.
|
23.04.
|
Розряди кількісних
числівників. Ст. 168 (правило) – вивчити. Вправа 440 – письмово.
|
Дата
|
Тема та завдання
|
27.04.
|
Поєднання збірних
числівників з іменниками. Відмінювання числівників один ,одна, одне, одні,
два, три, чотири. Правило ст. 169 вивчити. Вправа 446 письмово. Розглянути
таблиці на ст. 171. Вправа 452 письмово!
|
28.04.
|
Відмінювання
числівників від п’яти до двадцяти, тридцять, сорок, дев’яносто, сто ,нуль, мільйон, мільярд, тисяча.
Вивчити правила на ст. 172, розглянути уважно таблиці відмінювання. Вправа 454 письмово.
|
29.04.
|
Відмінювання
числівників 50,60,70,80.Опрацювати правило
і таблицю на ст. 173. Вправи 458 і 459 письмово. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! У
складених числівниках відмінюється кожне слово! Наприклад: Текст був на двохстах
дев’яноста чотирьох сторінках.
|
30.04.
|
Відмінювання
дробових і збірних числівників. Опрацювати
правила і таблиці на ст.175,176. Вправа 465 (усно). Вправи 467 і
469 письмово.
|
04.05.
|
Відмінювання та написання порядкових числівників. Розглянути
правила і таблиці на ст. 177-179. Вправа 474: провідмінювати письмово: перше
місце, двадцять друга сторінка. Вправа 478 – письмово.
|
05.05.
|
Уживання кількісних
числівників з іменниками. Опрацювати правила на ст. 182 Вправа 487,492
письмово.
|
06.05.
|
Розбір числівника
як частини мови. Уживання числівників на позначення часу і місяців. Розглянути правило на ст. 179.
Вправа 481 письмово. Вправа 483 усно. Розглянути схему на ст. 180. Зробити
розбір числівника 510 із вправи 484 як частини мови письмово за схемою.
|
07.05.
|
Контрольна робота.
Числівник. Виконати тести на ст. 186-187 письмово.
|
Дата
|
Тема та завдання
|
12.05.
|
Займенник як частина мови.
Синтаксична роль займенника. Розряди займенників. Опрацювати правила на ст.
190, вивчити таблицю на ст. 191, виконати письмово вправу 504.
|
13.05.
|
Особові та зворотний
займенники. Опрацювати правила на ст. 193-196, розглянути таблиці
відмінювання займенників на ст.194. Виконати вправи 509 і 513 письмово.
|
14.05.
|
Питальні й відносні займенники.
Опрацювати правила і таблицю на ст. 197, 198, 200. Вправа 519 письмово.
Провідмінювати письмово який урок, котра година, скільки кілометрів.
|
18.05.
|
Заперечні й неозначені
займенники. Опрацювати правила на ст.201-202, виконати письмово вправи 529 і
530. Вправа 530: утворюємо неозначені
та заперечні займенники за зразком.
Наприклад:
Який – який-небудь, якийсь,
ніякий.
|
19.05.
|
Присвійні займенники.
Опрацювати правила на ст.205-206.Виконати письмово вправу 539( І і ІІІ
завдання), вправу 541 (І завдання).
|
20.05.
|
Вказівні й означальні
займенники. Опрацювати правила на ст. 207,208,209,210. Виконати письмо вправу
547 (І завдання) і вправу 549 ( три
речення).
|
21.05
|
Розбір займенника як частини
мови. Розглянути схему розбору займенника на ст.211. Виконати письмово вправу
552, розібрати займенник самою із речення
А над самою водою верба похилилась.
|
22.05.
|
Контрольна робота.
«Займенник». Виконати завдання 1-6 на ст. 214-215.
|