Дата
|
Тема та завдання
|
18.03.
|
Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки».
Прочитати твір.Виконати письмово: пит.
11 с. 185
|
19.03.
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство Боягузів». Прочитати розділи
1-12. Виконати письмово: ст. 200– тести, пит.2 ст.201
|
01.04.
|
Л. Воронина. . «Таємне Товариство Боягузів». Прочитати
розділи 13-24. Виконати письмово: ст.215 – тести, пит.10 ст.216
|
02.04.
|
Л.Воронина. «Таємне Товариство Боягузів». Прочитати
розділи 25-35. Виконати письмово: ст. 227– тести, пит.11 ст.228
|
Дата
|
Тема та завдання
|
08.04.
|
Л.Воронина. «Таємне
Товариство Боягузів». Сюжет. Питання 11 на ст. 228 (письмово).Прочитати
статтю ст. 228-229,записати у зошит визначення понять «сюжет», «експозиція»,
«зав’язка», «розвиток дії»,
«кульмінація», «розв’язка».Вивчити.
|
09.04.
|
Контрольна робота.
Твір. Написати твір-роздум на тему: «Яким я бачу справжнього друга» .
Використати на підтвердження своїх думок приклади з повісті «Митькозавр з
Юрківки».
|
15.04.
|
Гумористичні твори.
Знайти в словничку (ст.258-259) і записати у зошити визначення понять
«гумор», «сатира». Записати жанри
гумористичних творів:
-анекдоти;
-байки;
-усмішки;
-гуморески;
-співомовки.
|
16.04.
|
Леонід Глібов. Ст.
233 – прочитати. Записати у зошит 6 запитань до однокласника за прочитаним
текстом.Підготувати розповідь про письменника (усно).
|
22.04.
|
Леонід Глібов.
Байка «Муха і Бджола». Прочитати байку ст. 234-235. На ст. 236 знайти і
записати визначення понять «байка», «алегорія», «мораль». Питання 7 на ст.
237 – письмово.
|
23.04.
|
Леонід Глібов.
Байка «Муха і Бджола». Письмово відповісти на питання 4,5,6 на ст. 237.
Виконати тести 1-3 (усно).
|
Дата
|
Тема та завдання
|
29.04.
|
Леонід Глібов.
«Жаба і Віл». Прочитати гумореску. Письмово дати відповідь на питання 4 ст.
241.Зверніть увагу що автор в образі Жаби засуджує пихатих, хвалькуватих,
заздрісних людей.
|
30.04.
|
Степан Руданський.
Ст. 242-243 прочитати. Скласти 6 запитань до однокласника, записати.
|
06.05.
|
С. Руданський.
«Добре торгувалось», «Гуменний». Прочитати співомовки. Записати у зошит визначення
понять «співомовка», «гумореска». (с. 247).Виписати із співомовок застарілі
слова і їх значення.
|
07.05.
|
С. Руданський.
«Запорожці у короля», «Свиня свинею». Прочитати співомовки .Прочитати статтю «Інверсія», записати визначення
поняття «інверсія». Виконати письмово тести 1-3 та питання 5 на ст. 248-249
письмово.
|
Дата
|
Тема та завдання
|
13.05.
|
Павло Глазовий.
«Еволюція». Прочитати ст. 250. Записати у зошити визначення слова «еволюція».
( Еволюція – процес зміни, розвитку, перетворення чогось). Прокоментуйте
письмово останнє речення гуморески.
|
14.05.
|
Павло Глазовий.
«Найважча роль», «Заморські гості». Прочитати гуморески. Дайте відповідь на
питання (письмово):
-
Що висміює у цих гуморесках автор?
|
20.05.
|
Павло Глазовий.
«Похвала», «Кухлик». Прочитайте гуморески, дайте відповіді на питання:
-
Пригадайте, що таке алегорія. У якому творі П. Глазового використано
алегорію?
-
Що письменник засуджує у гуморесці «Кухлик»?
Кухлик
Дід приїхав із села, ходить по столиці. Має гроші - не мина жодної крамниці. Попросив він: - Покажіть кухлик той, що з краю.- Продавщиця: - Что? Чево? Я нє панімаю. Кухлик люба покажіть, той, що з боку смужка. - Да какой же кухлік здесь, єслі ето кружка.- Дід у руки кухлик взяв і нахмурив брови: - На Вкраїні живете й не знаєте мови.- Продавщиця теж була гостра та бідова. - У меня єсть свой язик, ні к чему мне мова.- І сказав їй мудрий дід: - Цим пишатися не слід, Бо якраз така біда в моєї корови: Має, бідна, язика і не знає мови.
Виконайте тести 1-3 письмово.
|
21.05.
|
Контрольна
робота. Гумористичні твори. Виконати
тестові завдання.
1.
Мораль байки Л. Глібова “Муха і Бджола”:
А) треба бути працьовитим;
Б) треба вміти спілкуватися з товаришами;
В) треба любити природу;
Г) некрасиво займатися пустослів’ям.
2. Яка з
цих ознак не характерна для байки?
А сюжетність
Б алегоричність
В мораль
Г несподіване закінчення
3. Пихатість, зарозумілість, бажання
виділитися будь-якою ціною викривається у творі:
А) “Свиня свинею” С. Руданського;
Б) “Похвала” П. Глазового;
В) “Найважча роль” П. Глазового;
Г) “Жаба і Віл” Л. Глібова.
4. У польського короля, за співомовкою
С. Руданського “Запорожці у короля”, козаків частували:
А) пивом і м’ясом;
Б) медом і сметаною;
В) борщем і варениками;
Г) млинцями й вином.
5.
“Наука доводить, / Що людина, безперечно, / Від мавпи походить” – ці рядки з
твору П. Глазового:
А) “Найважча роль”;
Б) “Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г) “Похвала”.
6.Укажи, хто з митців творив у жанрі співомовки:
А) П. Глазовий; Б) Л. Глібов; В) С. Руданський; Г) Т. Шевченко
7. Дія в байці Л. Глібова
“Муха і Бджола” відбувається:
А) навесні; Б) улітку; В) восени; Г) узимку
8. Хто з письменників підписувався псевдонімом Дідусь Кенар?
А) Степан Руданський; Б) Павло Глазовий; В) Леонід Глібов; Г) Степан Олійник.
9. Яку рису характеру людини Л. Глібов критикує на прикладі поведінки Жаби (“Жаба й Віл”):
А) лінь; Б) підступність; В) заздрість. Г) жорстокість.
10. Якої байки Л. Глібова стосується таке прислів’я: “Без труда – нема плода?”
А) “Жаба і Віл”;
Б) “Щука”;
В) “Муха і Бджола”;
Г) всіх зазначених творі.
11. Що таке мораль
байки?
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту; Б) повчальний висновок наприкінці твору; В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами; Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
12. Який із цих творів алегоричний?
А) “Жаба й Віл” Л. Глібова; Б) “Запорожці у короля” С. Руданського; В) “Еволюція” Павло Глазового; Г) “Найважча роль” П. Глазового.
1.
вий;
.
12.
|